Sommer på Kobberhaughytta

Har du opplevd marka på sommeren? Varmt vann i tjernene, rolige og late dager, hva mer trenger du? Vi holder kafeen åpen fredager, lørdager og søndager gjennom sommeren. Her får du kjøpt vafler, kaffe, is, brus sjokolade, toast, suppe og mye annet godt! Det er også mulig å overnatte både inne på hytta og ute i svevetelt eller gapahuk.

Publisert: 03. april 2024
Om DNT

Dagstur og kafé:

I sommer holder vi kaffen åpen hver helg (fredag, lørdag og søndag).
Les mer om om åpningstidene her

I kafeen har vi blant annet hjemmelagde vafler, toast, is, kaffe og sjokolade i tillegg til pizza.

Utenom kafeens åpningstider er det mulighet til å kjøpe blant annet kald drikke, sjokolade og nøttebarer i selvbetjeningen ved garasjen. Her betaler du med kort, mynt eller vipps.

Overnatting:

Bestill overnatting her

Fra midten av juni til midten av august holder vi åpent med selvbetjent overnatting. Det betyr at du sjekker inn deg selv med en kode du får på SMS. Hytta er betjent på kveldstid onsdag - lørdag. Bestiller du overnatting innendørs er det inkludert pizza til middag dagen du ankommer og frokost og matpakke dagen etter. Overnatter du ute er det mulig å bestille både pizza og frokost/matpakke.

Fra og med midten av august har vi åpent som vanlig. Det betyr at vi serverer treretters middag når vi har overnattingsgjester (hytta er stengt for overnatting søndag, mandag og tirsdag).

På overnattingsfronten har du flere muligheter.

Overnatting inne

Du kan bestille senger for overnatting innendørs. Inkludert i prisen er middag, frokost og matpakke. Sengetøy kan du ta med selv eller leie på hytta.

Svevetelt

Vi har tre svevetelt til utleie. Ett for tre personer og to som passer best for to personer som kjenner hverandre godt. Alle sveveteltene leies ut ferdig satt opp. Tomannsteltene kommer med madrass, og kan leies ferdig oppredd. Tremannsteltet må man ta med liggeunderlag og soveposer til.

Hengekøyer fra Amok

Lei en hengekøye hos oss, og ta den med deg dit du vil sove for natta! Inkludert i leien er selve køya med innebygd myggnetting, liggeunderlag som passer til hengekøya og tarp. Sovepose må du ta med selv.

Gapahuker

Gapahukene våre er tilgjengelig for utleie hele året. Her ligger du tørt og godt, og har flott utsikt ned mot tjernet. Ha med liggeunderlag og sovepose selv.

Del artikkel:

Bli medlem