SØRKEDALEN 20190526
Tur til Kobberhaughytta fra Sørkedalen skole.
Foto: Arash A, Nejad / Nyebilder.no
 Internasjonal søndagstur til Kobberhaughytta mai-2019.

Åpningstider på Kobberhaughytta

Vi tilbyr overnatting for både individuelle gjester og større grupper. Det er stort sett mulig å bestille overnatting onsdag - lørdag hver eneste uke gjennom året, men det kan ofte være fullt i høysesong (januar-mars og august-oktober). Kaféen er åpen hver helg hele året (noen unntak kan gjelde, se nettsiden vår). I tillegg har vi åpen kafe alle dager i skisesongen, og de fleste dager sommer og høst-sesongen.

Publisert: 30. august 2023
Om DNT

Kobberhaughytta har åpen kafe hver helg og åpent for overnatting onsdag-søndag hele året. Ellers justerer vi åpningstidene flere ganger i året etter sesong og trafikk. Sjekk gjerne åpningstidene her før du legger ut på tur.

Åpningstider for kaféen fra og med 8. april

Pizzakveldene tar en pause frem til snøen smelter og vårsesongen starter. Vi annonserer på Instagram og Facebook når det blir kveldsåpent med pizzaservering igjen.

Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag: Stengt*
Fredag: 10 - tidligst 16*
Lørdag: 10 - tidligst 17*
Søndag: 10 - 16

Med forbehold om endringer på grunn av vær og føre.
* Onsdager, torsdager, fredager og lørdager har vi ofte overnattingsgjester. Hvis døra er åpen er du velkommen inn for å handle kaffe og kioskvarer, men utvalget kan være redusert.

Pizzaservering

Vi serverer pizza i kafeens åpningstider (unntatt helger i vintersesongen). Om du ønsker å bestille utenom dette kan du ta kontakt, så ser vi om vi har kapasitet.

Bestill plass på pizzaservering

Åpningstider for overnatting

Vi tilbyr overnatting for både individuelle gjester og større grupper. Det er stort sett mulig å bestille overnatting onsdag, torsdag, fredag og lørdag hver eneste uke gjennom året, men det kan ofte være fullt i høysesong.

Sjekk nettbooking for tilgjengelighet.

Kun forhåndsbestiling

Overnatting er kun tilgjengelig for gjester som har bestilt på forhånd. Individuelle gjester kan bestille via vår nettbooking. Større grupper tar kontakt på epost.
Du finner mer informasjon på pris- og reservasjonssidene.

Selvbetjeningsrom/varmestua

Selvbetjeningsrommet/varmestua er alltid åpent.

• ​​​​​​​I varmestua har vi automat med diverse godsaker, slik at du kan kjøpe deg drikke, sjokolade, nøttebarer, knekkebrød og annet smått og godt.
  • Du finner også blant annet lappesaker til sykkel, skismøring, myggolje, turmat og gnagsårplaster.
  • Selvbetjeninga ligger rett ved garasjen.
  • På automaten kan du betale med Vipps, kort eller mynt.
Del artikkel:

Bli medlem